Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

marți, 30 martie 2010

Si j'etais elle

De multe ori suntem neintelesi . Am vrea sa traiasca si altii viata noastra pret de o clipa . Am vrea sa vada suferinta din spatele unui zambet . Am vrea sa vada si zambetul din spatele unei suferinte . Am vrea sa vada ca avem sentimente . Am vrea sa vada asta si atunci cand nu o aratam . Si unde doare mai mult acest lucru daca nu intr-o relatie . De cate ori nu ai vrut sa multumesti cuiva si el a luat-o drept ironie . De cate ori ai vrut sa ii fii alaturi cuiva si ai primit un refuz . Un refuz cu nume de teama . Un refuz cu nume de '' nu te cunosc '' . Eu stiu ca e greu . E greu sa fii . E greu sa nu pari . Totul e greu . Si ce simplu ar fi daca rolurile s-ar inversa pret de o clipa .

Un comentariu:

  1. E greu să fii un om bun într-o lume bănuitoare. Am încercat-o (şi încă o mai încerc) pe pielea mea. Totdeauna rişti să ţi se caute nod în papură, să ţi se atribuie fapte pe care nici nu le-ai făcut doar pentru că îndrăzneşti să fii sincer şi să fii diferit...

    RăspundețiȘtergere