Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

luni, 29 martie 2010

Sunt un NEbun !

Mereu am fost un om distrat . Mereu am fost in lumea mea ascunsa . Multi au incercat sa patrunda si au fost izgoniti . Nu oricine patrunde aici . Pentru ca aici e sanctuarul meu . Acesta e muntele meu . Mereu am cautat calea adevarului si frumosului . E drept ca in ziua de azi le gasesti foarte greu . Dar in lumea mea le gasesc in orice colt . Le-am adunat zi de zi , adevaruri si frumuseti . Am cea mai de pret comoara pe care o poate avea cineva . Ieri i-am mai adaugat un sarut , o strangere de mana si o imbratisare . Deocamdata pot vedea doar lumina . Umbrele sunt undeva departe . Dar va veni o vreme cand umbrele ma vor deranja . Va veni acel timp in care umbra imi va obtura lumina , adevarul , frumosul . Si atunci acest nebun va deschide ochii . Si atunci vor veni cu adevarat loviturile de tun . Inca nu ati vazut nimic . Sunt un NEbun !

Un comentariu:

  1. Toţi suntem nebuni, însă unii nebuni, aşa ca tine aleg să îşi creeze o proprie lume, care este în strânsă corelaţie cu realitatea. Şi eu de exemplu am lumea mea, care e minunată atunci când mă simt bine, dar groaznică când am o stare urâtă...cu toate acestea, încerc să păstrez doar binele din lumea mea:)

    RăspundețiȘtergere