Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

marți, 30 martie 2010

Tell me why !!!

De ce ? O intrebare care ne macina zi de zi . Vedem un om in suferinta. Il putem ajuta . Nu o facem . Trei etape care poarta deja numele de simfonie . Doar ca aceasta simfonie are drept celule doar lacrimi . Atat de usor este sa schimbi ceva .Atat de usor este sa poti . Atat de greu e sa vrei . Atat de greu este sa o faci . Ne intrebam frecvent de ce nu avem o viata mai buna . Dar oare nu suntem ipocriti ? Multi am furat deja paradisul altora . Si pentru un paradis oare nu merita platit orice pret ? Si daca in loc de un pret vine un dar ? Nu ar trebui sa le daruim din cand in cand o parte din paradisul lor ? Nu poti spune ca o faci . Nici eu nu o fac. Si observi ca atunci cand o faci vrei un zambet ca rasplata . Dar oare il meriti ? Oare o zi poate lua locul unei vieti ?

Un comentariu:

  1. E o întrebare care ne macină şi căreia nu i-a găsit răspuns nici cei mai pricepuţi în ale omenirii. Sunt oameni care vreau doar binele tuturor, care observă răutatea celor din jur, dar nu prea mişcă nici măcar un deget pentru a schimba situaţia...şi e ciudat că deşi facem nenumărate rele fără a fi pedepsiţi, noi dorim să fim recompensaţi şi pentru cea mai mică şi neînsemnată faptă bună pe care o facem...e trist, nu?:(

    RăspundețiȘtergere