Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

duminică, 28 martie 2010

Iubire intre prieteni ? DA !!!

Fiecare are o poveste a lui .E singurul moment cand poti sa ai jumatate si totusi sa ai un intreg.De multe ori iti spui ca nu e povestea ta.Te uiti si iti spui ca nu erai tu.Iti spui ca totul a fost un rol. Si totusi ai vrea sa mai joci unul . Si nu prea stii daca vrei acelasi rol sau altul . De multe ori vezi cealalta jumatate de poveste prin fata ochilor tai si deodata tresari . Iti dai seama ca ceva nu e in regula . Oare trebuie sa actionezi cumva ? Poate . Asta o stii doar tu . Fiecare poveste are farmecul ei . Farmecul consta in intrebari. Nu stii de ce e acum doar o poveste . Nu stii de ce ai vrut asa ceva . Nu stii cand ai reusit sa treci mai departe . Sau poate nu ai facut-o . Frumos este insa atunci cand povestea este impartasita zi de zi . Foarte multi spun ca o relatie de prietenie intre un baiat si o fata nu poate avea loc . Eu va spun ca am foarte multe prietene si chiar nu poate fi nimic mai frumos . Aveti mereu ca explicatie faptul ca pot aparea mai multe sentimente si ca are mereu cineva de suferit . Mereu cineva iubeste mai mult . Nu spun ca nu e adevarat . Dar va spun ca merita oricand o trecere de la prietenie la iubire . Poate dupa un timp apare o suferinta , poate lucrurile nu mai sunt la fel . Dar stii ca ai avut ceva pur . Suferinta aceasta care te arde stii ca a fost candva caldura unui soare din tine . Dar niciodata sa nu respingi un prieten care te iubeste . Gandeste ca in alte conditii poate l-ai fi iubit si tu . Fii alaturi de acel prieten intotdeauna . Trebuie sa il iubesti si tu . Iubeste-l ca pe un prieten si lasa-l sa te iubeasca el mai mult . In timp va invata sa te iubeasca la fel cum o faci tu . Am avut si eu o astfel de iubire . Am fost prieteni si apoi am vrut mai mult . Am avut o iubire sincera , o iubire cum nu gasesti oriunde . Acum suntem prieteni . Nu a mers . Dar am ramas cu :



Nu trebuie sa fii scriitor ca sa ai povestea ta . Nu trebuie sa urmezi nici o regula . Povestea se scrie cu sentimente si mereu in doi .

Un comentariu:

  1. Mda, şi eu am păţit aşa, dar din păcate eu am câştigat amintiri dar am pierdut persoana în sine...
    E ciudată toată chestia. Crezi că ştii foarte, foarte bine o anumită persoană, iar când eşti cu ea, totul se contrazice. Eu zic că se poate. Orice se poate. :)

    RăspundețiȘtergere