Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

duminică, 28 martie 2010

I want it all !!!

Sunt un idealist si nu imi plac jumatatile de masura . Am nevoie doar de o motivatie . De multe ori se intampla sa fiu cu mintea in alta parte . Mereu caut o cale , mereu caut viitorul . De multe ori aceasta cale a mea e de nevazut pentru ceilalti . Totusi ea este acolo . Important este ca eu o vad . Aveti incredere in voi si niciodata sa nu incetati sa va urmati visurile . Este foarte important sa va traiti viata , nu doar sa treceti prin ea . Am aflat acest lucru destul de tarziu. Dar totusi extraordinar de devreme . Cautati mereu adevarul si dreptatea . Cautati in primul rand aceste lucruri in voi . Tinerii din ziua de azi se mint singuri . Stiti ca viitorul vostru nu e intr-un anturaj . Viitorul e in voi . Fiecare are un potential si un destin al lui . Nu ii lasati sa va fure visurile . Sa cantam impreuna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu