Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

duminică, 28 martie 2010

FRIENDS will be FRIENDS

Prieteni , mereu acolo pentru noi . Sau poate nu . Cu totii am fost la un moment dat tradati . Cu totii am avut incredere oarba in cineva . Cu totii am fost dezamagiti . Dar cu siguranta avem acolo pe cineva care ne-a dat un motiv de comparatie . Este mereu cineva care ne ajuta . Este cineva pe umarul caruia putem sa plangem . Este cineva care ne cunoaste mai bine decat oricine . Este cineva care pentru noi este sinonim cu viata . El ( sau ei in cazuri mai fericite ) ne pastreaza curata calea adevarului . De multe ori nici nu vedem acest prieten . De multe ori il vedem cu alt chip . Nu de putine ori '' cel mai bun prieten '' ne tradeaza . Avem nevoie de acest moment pentru a-l desoperi pe ADEVARATUL PRIETEN . Se intampla de multe ori sa ne obisnuim cu prezenta lor incat sa nu le multumim mereu asa cum merita . Eu le multumesc inca odata prietenilor mei si le dedic urmatoarea melodie . Sper sa o faceti si voi . Prietenii vostri au nevoie sa le fiti si voi prietenii lor .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu