Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

joi, 1 aprilie 2010

The Show Must Go On

Traim . Dar fara nici un motiv. Viata se scurge din noi . De multe ori prea repede .Multi nu au nici o sansa. Nu avem timp sa aflam adevarul..Altii il afla prea repede.Atat de repede incat se loveste de o usa inchisa. Ironie! Nu trebuie sa renuntam.Putem minti timpul.Putem sa ne mintim pe noi. Important e sa nu mintim adevarul. Viata e un joc atunci cand stii ca esti o jucarie.



Un comentariu:

  1. Frumos Alex!.Imi place cum gandesti si scri pe blogul tau.Este adevarat,noi suntem "finte mici" care cautam ceva,dar nu gasim nimic,decat dupa moarte.

    RăspundețiȘtergere