Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

joi, 1 aprilie 2010

COPACI FARA PADURE

Sunt un copac fara padure.Stii ca mai sunt si altii ca mine.Poate suntem prea mici,poate nu avem culoarea frunzelor dupa tipar.Cert e ca suntem singuri.Am putea face o padure impreuna.Dar nu o facem.N-am mai avea timp sa ascultam vantul care ne scutura frunzele.N-am avea timp sa deplangem vara.N-am avea timp sa fim noi.Mai bine singuri?Poate.Uneori e mai bine.Dar nu poti trai asa.Ai nevoie de o padure.Asteptam mereu alti copaci.Infundandu-ne in mocirla adevarului asteptam o noua radacina care sa ne pastreze speranta .Timpul e prea crud.Crengile nu cresc intr-atat incat sa ajunga la tine.Dar poate intr-o zi vei vrea si tu sa renunti sa fii un copac fara padure.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu