Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

miercuri, 31 martie 2010

Ani de Liceu

Au fost candva . A trecut doar un an . Dar parca a trecut o viata . Te intalnesti cu vreun coleg , vreun profesor si iti aduci aminte . Ai avut candva o a doua casa . Si nu e vorba ca poarta s-a inchis pentru tine . Dar nu te mai cheama nimic acolo . Nu mai esti liceean chiar daca liceul e tot liceu . Nu pot spune ca am fost un colectiv extraordinar de unit . Dar am fost un colectiv . Asta ramane . Eu am impartit din viata mea cu altii . Unii nu au impartit din viata lor cu mine . Dar nu ma supar .
E greu sa placi pe toti .Mai ales cand liceul e vazut ca o inchisoare . Dar nu poti numi inchisoare un loc plin de lumina . Si unde vezi tu o inchisoare care face schimb de experienta intre detinuti ? Liceul e parte din viata noastra . Din pacate ,in timp ,viata din el se stinge . Ramane o fundatie rece . Una care ajunge sa cerseasca viata . Eu ii dau zi de zi viata fara sa imi ceara . Oricine primeste un dar din partea liceului o face . Unii isi gasesc aici iubirea .Altii castiga prieteni adevarati . Oricine cred ca are o datorie morala catre liceu . O datorie de a-l mentine in viata . O datorie de a-si aminti . Pentru mine liceul a fost chiar momentul in care am castigat o viata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu