Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

miercuri, 31 martie 2010

Always !

Greseli se fac . Greseli se iarta . Nu ma certa pentru un trecut . Acel trecut nu e al meu . Nu e al nostru .Au fost multe clipe frumoase.A fost iubire .Stii si tu asta.Tii iubirea in lesa doar ca sa o asmuti asupra mea atunci cand vrei.Nu inteleg nimic.Ai un trecut.Si eu am unul.Dar nu ar fi mai bine sa ne gandim la prezent?La un prezent in care buzele mele tanjesc dupa ale tale ?De ce sa nu facem un viitor?Daca e sa ne uitam la trecut , sa ne uitam la al nostru.Eu tin minte fiecare sarut,fiecare imbratisare. Tu ? Nu minti ! Si tu iti aduci aminte.Chiar acum te gandeai la mine.Refuzi sa lasi o iubire sa se infrupte din fructul nemuririi.Stii ca ma iubesti. Stii ca te iubesc .Ce mai astepti !?Nu mai astepta.Si intotdeauna are un sfarsit.S-ar putea sa ajungi prea tarziu chiar daca stau pe loc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu