Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

sâmbătă, 3 aprilie 2010

Tu Es Foutu !

Nu inteleg de ce incerci sa fii altceva .De ce ai vrea sa porti masca pe care ti-o dau eu ? Refuza ! Sa promiti si sa minti e oare acelasi lucru ? De multe ori. Se pare ca vrem sa fim ce vor ceilalti sa fim. Uitam ca suntem doar oameni.Nu poti darui vise daca nu iti apartin . Doua pareri converg adeseori intr-un compromis . Un compromis al neputintei ? In nici un caz.E doar o aparenta.E puterea celui slab asupra celui puternic.De ce ai accepta un viitor cu chip de trecut ? De ce ai accepta un viitor cu nume de '' Tu es Foutu '' ? Je ne croi pas que tu t'appeles Mademoiselle pas de chance !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu