Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

miercuri, 7 aprilie 2010

Provocare . Afla cine esti !

Sau mai bine spus MAREA Provocarea . Accept provocarea , Vanilla !

Care este provocarea ? Provocarea este sa fim noi .Nu trebuie sa uitam cine suntem. E mai usor decat am crede. Pentru unii pare insa imposibil . Dupa cum imi spunea Vanilla , pentru ea e Big Deal aceasta chestie . Si pentru mine e. Nu vreau niciodata sa uit cine sunt . De asta am prieteni . De asta o am si pe ea . Pentru ca ai nevoie de altii care sa iti aduca aminte cine esti .

Cine sunt ? Sunt un om singuratic , melancolic , profund . Sunt un etern indragostit , un romantic absolut . Sunt acel om care iubeste soarele si luna incat intr-un gest de nebunie ar putea sa isi ucida ambele iubiri decat sa fie nevoit sa renunte la una . Sunt eu. Acelasi EU pe care vi-l prezint zi de zi , acelasi EU pe care nu il vedeti niciodata . Sunt sincer de felul meu insa nu prea va puteti baza pe asta . De multe ori ma mint pe mine asa ca nu e o certitudine ca ce spun si gandesc acum este ce vreau de la viata sau ce vreau de la voi. Iubiti-ma asa cum sunteti sau urati-ma ! Ce vreau sa spun ? Fiti acolo !

Ce ma face fericit ? Viata . Tot acest amestec de zambete si lacrimi ma face sa pot fi eu . Nu regret nimic. Viata e prea frumoasa ca sa ai regrete . Sunt lectii care nu sunt mereu gratuite . Trebuie sa profiti de orice ocazie . Nu am facut asta mereu si nu regret pentru ca stiu ca in cazul meu e altfel. Eu pot invata mai tarziu. Pot invata cand vreau . Pot fi eu ! Nu sunt obligat sa merg la o lectie de care voi avea nevoie maine ! Si maine in nici un caz nu voi avea prea putin timp .

Sa nu uitam de MUZICA. Sunt dependent de MUZICA . E parte din viata mea . Fie ca sunt deprimat sau in al 9-lea cer muzica este acolo . Ma astepta mereu cu bratele deschise . Cu ce ma ajuta muzica ? Imi da o viata cand uit ca am si eu una .

Prieteni ? Am ! Si numarul nu va conta niciodata . '' Am '' este cuvantul magic . Odata ce un prieten a intrat in viata mea nu il voi mai lasa vreodata sa plece . Am destui prieteni . Au intrat in viata mea si nu vor sa mai plece . Nu spun ca daca ar vrea i-as lasa vreodata :)

Natura ? Parte din viata mea ? Nu am nevoie sa merg insa intr-o padure , sa merg la munte , la mare pentru a o avea . Pielea imi e scoarta , inima e miere , lacrimile sunt valuri si zambetele , ce ar putea fi zambetele daca nu razele blande ale unui soare ce arde in mine . Natura sunt eu . O vad , o aud , o simt , o traiesc !

Speranta ? E glasul meu interior . E lira care imi alina gandurile , ochii , vocea , inima , viata . Speranta este una din marile mele iubiri . Si chiar daca va pleca , la fel ca orice mare iubire, se va intoarce .

Pentru ce exist ? Pentru IUBIRE ! Imagine !!!


6 comentarii:

  1. Foarte frumos,Alex!.Da,viata poate fi frumoasa daca stim sa o traim asa cum trebuie,inconjurat de multa iubire,prieteni adevarati,liniste in sufletul nostru.Sunt momente cand avem multa tristete,dar sa trecem peste aceasta si sa invingem frica,ura,melancolia si sa iubim asa cum Dumnezeu ne iubeste pe noi toti.Imi place ce ai scris!.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos scris...

    de am trai toti pt iubire , ar fi ceva !...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos, m-ai impresionat profund, as putea sa spun ca esti chiar filosof.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine Alex, observ ca stii cum sa privesti viata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi. Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere