Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

duminică, 4 aprilie 2010

Fericire

Ce inseamna fericirea?Am uitat.Nici nu stiu sa fi invatat.Nu e nevoie sa inveti.Fericirea nu e o definitie din dictionar.Fericirea nu are chip de cuvant.Fericirea are chip de iubire.Fericirea are chip de viata.Fericirea esti tu!Fericirea inseamna sa traiesti viata.Fericirea inseamna sa vrei.Ce ar insemna sa mergi pe strada si deodata cineva sa te stranga in brate?Ce ar insemna sa primesti un sarut fara veste.Asta inseamna fericirea.Fericirea inseamna neprevazut.Fericirea inseamna necunoscut.Zi de zi credem ca o cunoastem.Ne-am pierdut prin fericiri inventate.Fericirea nu sta pe internet.Fericirea nu doarme.Trezeste-te !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu