Let's do it !

Quaerens quom devoret ...

Mi-e frica sa fiu ce acum sunt ,

mi-e frica sa fiu ce-am fost candva ,

mi-e frica de un viitor prea crunt ,

un viitor bolnav, al altcuiva …

sâmbătă, 27 martie 2010

Ce-a fost nu va mai fi

Ne place sa traim din trecut.O fac si eu.Zi de zi deschid o pagina,o curat de mucegai si apoi o inchid la loc pentru a capata altul nou.Sper mereu sa fie mai dulce dar ma amagesc.Putem sa traim macar in prezent dar nu vrem sa o facem.Uneori citesc toata cartea.Mereu cu acelasi interes si dezinteres.Imi place sa vad culori si unde nu sunt le inventez.De fapt viata nu tine de culori,ci de sentimente. Singurul rosu pur e sangele,acel sange care se scurge dintr-o inima franta,sau poate ,din doi ochi tristi.Doare,dar adevarul e ca vrem sa doara.Avem nevoie sa traim si pentru noi doar acest trecut inseamna viata.Am trait candva.Oare acum de ce nu o facem?De ce vrem sa traim aceeasi viata zi de zi?Nu putem oare inventa o viata noua ?Nu putem sa vrem mai mult?Mereu stam si ne gandim la ce a fost,inchidem ochii si ne gandim cu ce ochi vom privi trecutul maine.Dar maine este viitor.Iar noi suntem intr-un prezent care ne obliga sa respiram desi uneori nu vrem.Eu am destule amintiri,e drept ca ador sa traiesc in trecut,ador sa fug.Poate intr-o zi cineva ma va trage de mana si vom sta asa pana ii voi citi iubirea in ochi.Pana atunci stiu ca desi candva trecutul insemna viata,acum e moarte.E frumos sa visezi.Ma delectez in continuare cu trecutul.Deocamdata am redeschis o pagina.V-o impartasesc si voua :



Rememorez dulceata visului ferice
Cand te strangeam la piept firava zana
Si printre stele rataceam iluzii cosmice
In nopti albastre si cu luna plina

Doua suflete vibrand obscur, in noapte
Crepuscule suave,naluci evanescente
Mistere contopesc prin gand,prin soapte
Efluvii de amor si cantece dolente

Azi sufletul imi e candida cripta,
Cavou pasiunii ce s-a stins fulgerator
Cu-o vorba si c-un geamat de fior

O limba fara de ecou s-a stins
Si din retina sufletului s-a prelins
O lacrima,pur diamant,pentru eternitate ...

7 comentarii:

  1. Cat de frumos! Este interesant sa vezi in zilele noastre persoane sentimentale,sufletiste,carora nu le este frica sa se exprime liber. Felicitari pentru creativitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos..felicitari Alex! ..si mult succes in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Intradevar esti un baiat special..pacat de persoanele care nu te-or stiut aprecia la adevarata valoare..Eu iti doresc sanatate,fericire si cat mai mult succes cu cartea..Ps. o astept prin posta:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb!Esti un adevarat talent!

    Mult sucess!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari Alex !.Esti un tanar talentat,iti urez mult succes in viata si in promovarea culturii.” Prietenia adevarata se vede in timp “

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos si profund ceea ce ai scris aici. Bravo si tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Într-adevăr, foarte relativă cu povestea timpului. Un prezent frumos devine un trecut după care în viitor vei tânji, deşi ştii că nu îl vei mai gusta niciodată. Dar totuşi, noi suntem cei care avem în mână stiloul care scrie în Cartea Destinului şi doar noi vom putea face astfel încât să creem alte momente după care în viitor vom tânji. Prin concluzie, fii optimist, bucură-te de prezent şi totdeauna să fii conştient de ceea ce ai în viaţă! :)

    RăspundețiȘtergere